تعداد بازدید: 2120

توصیه به دیگران 1

شنبه 28 دی 1387-0:0

"تقي پور" رامسري شد

عادل تقی پور با اصرار نیروهای ستاد انتخاباتی دکتر احمدی نژاد در مازندران،قرار است به زودی فرماندار رامسر شود.


شنیده ها حاکی از آن است که عادل تقی پور فرماندار جدید رامسر -پس از رایزنی های چند هفته ای برای آمدن یا نیامدن به رامسر-سرانجام با اصرار نیروهای ستاد انتخاباتی دکتر احمدی نژاد در مازندران قرار است به زودی برای شروع به کار،عازم رامسر شود.

ramsarnews نوشت: در پی رد انتصاب آقای صفر نژاد و انتصاب تقی پور -که هر دو نفر اهل شهرستان قائم شهر هستند-و بروز تاخیر در شروع به کار فرماندار جدید رامسر،نیروهای ستاد انتخاباتی محمود احمدی نژاد در مازندران،با تاکید بر تعجیل در شروع به کار تقی پور اعلام کردند که به زودی وي برای تحویل گرفتن فرمانداری رامسر عازم این شهرستان می شود.

 از طرف دیگر، منابع مطلع و نزدیک به ابوالفتح نیکنام اعلام کردند که نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی ،نسبت به این خبر اظهار بی اطلاعی کرده است.


  • پنجشنبه 13 اسفند 1388-0:0

    بنده خود از زبان معاون سیاسی شنیده ام وی فرماندار نخواهد شد اسم عادل صحیح است اما فامیلی اشتباه است وکس دیگری می شود

    • سه شنبه 1 بهمن 1387-0:0

      باسلام خدمت این خواننده محترم. مدیر اگر مدیر و لایق باشد لازم نیست از که ببینیم از کجا آمده است. پس بگوییم چرا مازندرانی در جنوب استاندار است(مهندس شفقت). و ... مدیران دیگر. چه ایشان فرماندار باشد و چه نباشد غرب استانی ها خواهان استان جدید بوده اند.
      با تشکر از مدیرانی که دلسوزانه برای مملکت و نظام خدمت می کنند و آرزوی توفیق روز افزون برای ایشان از خداوند منان مسئلت داریم.

      • دوشنبه 30 دی 1387-0:0

        قائم شهر چه ربطی به رامسر دارد؟
        همین کارها را میکنید که بندگان خدا در غرب مازندران ادعای جدایی و تشکیل استان جدید را خواهان هستند.


        ©2013 APG.ir